Wednesday 29 October 2014

aril ... bangkitt


haii .. asalamualaikum .. bertemu lagii kitee yee . lama betul rase nya tak meng-updatee blog ni . rinduu nk menaip siott . hihihi . bukan ape menyepii lama sgt ni , ade sebab tertentuu nyaa . tahun ni jee dahh byk moment yg sgt buat aku frust gilerr gilerr ar . tu aku senyapp jee tu . moment ape yg buat aku frust tu , biar aku sorangg jee yg tahuu ehh ehh . hahaha * malu ingin di kongsi * . okayy , back to title post , aku nak share story yg happy buat aku * happy utk aku je laa , utk korang aku tak kisah pun * hahaha , jahat jee kan kan :) Yes ! ARIL is come back as a singer . sebelum ni dengar kat radio era fm jee sbb aril jdik dj kat radio tu . makin suke aku dengar radio time tu , but now aril dah mengundur sbg dj kat stesen radio tu . kata nyaa nk bagii peluang kpd bakat2 baruu yg berminatt nk jdik dj radio tu . baguss nyaa aril . hehehehe . lepas berhenti as a dj radio , aril back to carier as a singer . tu yg aku suke tu , puas aku tnggu '' bila lahh aril nk nyanyii balk ni ? '' tup tup aril dah nyanyi balk dahh . hehehe , best nyaa . ape yg paling best pada tanggal 27/10/2014 bersamaan harii isnin lalu , seperti gmbr diatas aril telah launching album nya yg sulung tu . perghh ! terbaikk arr . walaupun ade mulut mulut poyo yg ckp '' dah 5 tahun jd artis baru nk kuar album ke ? heyy ! hello , dlm 5 tahun tu aril byk try dlm pelbagai bidang okayy seperti bidang PENGACARAAN , BERLAKON dan PENYAMPAI RADIO . aku tahu arr sbb aku ikuti perkembangan aril bhaii . hehehe . jadii tu membuat kan aril kekangan wktu nk hasil kan album time tu . ade fahammmm kaa ?? baguss klu paham .... dalam album tu ade byk laguu baruu dlm tuu . laguu yg paling aku suke dlm album tu yg bertajukk BANGKIT . best laguu ni , ade meaning yg tersendirii . perghh ! aku nak laa albumm tuu . abahhh , tlong belikan arr . hahaha . tak pe tak pe akan aku dpt kan jugakk nantii . hihihi . okayy , gmbr dan video kat bawah ni sekitar majlis pelancaran album aril harii tu * sedihh tak dpt pegii sane . buat kat KL laa . tak de yg sudi nk bwk kite pegi sane . jeles tgk org bergambar dgn aril :( *  but it's okayy lahh ....




                                        
                                                                laguu .... bangkitt

okayyy , dah tgkk kan kan . tu jee laa yg aku nk kongsikan utk post kali ni . next time we meet again yaww . byee ... sekiannn

   * jgn lupe dpt kan album aril ni yee . klu korang tak beli , aku tak nk kawan ! :p *

No comments:

Post a Comment