Monday 20 January 2014

rindu






hai , assalamualaikum semua . bersua lagii kita di tahun baru nii yee iaitu tahun 2014 walaupun sudahh beberapa hari kite memasuki tahun baru ni . ishh ! ketinggalan nyaa aku . hehe .  alhamduliah , diberi kesempatan oleh Allah SWT utk terus hidup dan moga2 dipanjangkan umur dan sentiasa di sihat kan tubuh badan ni . InyaAllah . aminnn . tajukk post kali ni bertajuk ''RINDUU'' . YES ! aku kini tgh rinduu org org yg selalu rapat dgn aku . aku rindu kawan2 sekolah aku dulu , aku rindu best friends aku , aku rindu kn crush aku . opss crush ! ade ke ? haha . gurau je . hehe . ape mereka sdg buatt yee skrg yee ? masing masing busy je skrg ni . aku rinduu korangg doe . tlongg arr paham ! :( rinduu nk hang out korang weyhh . nape mase begitu pantas berlalu weyhh ? arghhh ! tidakkk ! rinduu yg susah utk diluahkan . jadi , kat sini je laa yg mampu aku luahkan . tak pe laa , biar laa rinduu itu terluah dlm doa je laa . moga2 rinduu ni smpai pada mereka . InyaAllah . okayy ar . cite sini abis sini je laa erk . malas nk luahkan panjang kat sini . nnt aku nangis . *ni pn tgh nangis* :(

'' RINDU UNTUKMU SEPERTI BERNAFAS TIDAK AKAN PERNAH BERHENTI ''

No comments:

Post a Comment