Tuesday 19 November 2013

Rindu itu menyeksakan ! #BestFriends

Hai , korang ... dikala bosan , blog menjadi peneman aku :( nmpak tak title diatas ? alhamdulilah ! klu korang nmpak tu , maknanya korang tak buta lagii . hehe .. gurau je , jgn arr marah tau nnt tumbuh uban . haha . tumbuh uban ? kata kata yg di keluarkan dari kwn baekk aku . haha , mengarut je dia ni kn :) sebenar nyaa , post kali ni ade kene mengena dgn tuan empunyaa badan yg berkata sedemikian ( '' bile marah nnt , tumbuh uban '') . hehe . kwn aku sorangg ni , aku suke panggil dia dgn panggilan ''poyo'' , haha . tapi dia tak kisah pn aku panggil dia camtu . mmg penyabar btol arr dia ni kn ? aku respect dgn kau doe :) nk aku cite kn skit ciri ciri org nyaa tak ? okayy arr , nk bagii tahuu gakk ciri ciri orgg nyaa walaupun korang tak nk bace kn . arghh ! tak nk bace sudah . ade aku kisah ? ermm , nk mula dari mane erk ? erm , okayy , mula dari warna kulit dulu yee . kulit nyaa putih . tinggi nyaa cume tinggi skitt je dia darii aku dan yg pasti dia laki . hehe . tu je arr yg aku ingt ciri ciri dia . tak ingt psal dia . hehe . eyh . mane ade tak ingt , cume lupe je . eyh mcm same je tak ingt dgn lupe tu . argghh ! lantakk laa aii . erm , aku tak tahuu arr sejak bilee arr aku ber-kawan baekk dgn dia ntah . aku pn tak ingt bile bermula nyaa saat saat tu tapii yg pasti semua nya bermula dlm kelas arr sbb dia classmates aku . hehe . nk aku mention tak name dia kat sini ? erm , tak payah kot . nnt dia bangga jap . bile dia bangga , akan timbul kepoyoan dia nnt . susah lak . hehe . bile dlm kelas , aku suke lepak dgn dia bile ade time free skitt . alamakk ! ter-kantoi lak . nmpak sgt byk beborak dari belajar bile tak de ckguu dlm kelas . hehe . kadang kadang je pn , bukan nyaa selalu pn :) dia ni bile dpt bercakap , mmg tak berhenti henti . ade je point nk menyakat org kn ?:) biase nyaa , aku laa org yg jd mangsa sakat dia tuu . eee , jahat tau :)) tapi sakat dia tu tak de ar yg menyakitkan hatii kn , semua nyaa yg lawak lawak je . pandai kau buat kelakarkan kan ? haha . bile kwn baekk aku yg lain tak dtg sekolah je , dia laa yg sudi geng dgn aku , yg rajin layan dan borak dgn aku bile dlm klas . terharu arr ade kwn mcm kau ni . hehe . yg tak bleh lupe tu , time bebarapa hari sebelum raye nk tamat tu , aku ade mintak kat dia rendang ayam sbb saje je nk rase kn . hehe , tak malu aku kn ? hehe , kisah pulakk aku kn . pastu selang beberapa harii tu , tak sangka lak dia bwk btol btol rendang ayam tu doe . ter-haru aku doe . sedap sgt . maklum arr favourite aku kn msti arr sedapp kn . hehe .  sygg kau weyhh :) susah nk carik kwn mcm kau ni . haha . Thanks you very much friend . Skrg ni semua tu , tinggal kenangan je bile da abis sekolah ni . nasib sempat jmpe kau jap mase last day sekolah harii tu . Rindu kau weyh . kau paham tak ape maksud ungkapan RINDU tu ? ungkapan yg sukar di ungkapkan dgn kata kata . skrg ni dpt berhubung dgn dia kat twiterr . dpt jugakk arr lepaskan rinduu ni skitt kn . pastu bile dpt borak dgn dia ni lak , sempat jugak dia menyakat aku gak kat twitter ni . dia ckp '' maklum laa aku tak boleh nk sakat lagii kau kn '' . kurang asam pnye kwn :)) tak cukup kat kelas dia sakat aku , kat twitter pn bleh kn kwn . baguss kau kan . hehe . okayy ar , cukup kali ni utk post hari ni . ade cite baru nnt , kite kongsi tau ^^ AKU SYG KAU DAN RINDU KAU YG BERGELAR SAHABAT . MOGA MOGA PERSAHABATAN NI KEKAL SAMPAI BILE BILE . AMINNN . INYAALAH :)

No comments:

Post a Comment