Friday 23 November 2012

-lagu baru-


ASSALAMUALAIKUM , ape khabar korang semua ? aku harap org yg sedang membaca ni sihat2 aje :)
lame btol daa aku tak update blog ni di sebabkan busy dgn STPM ni dan ruang waktu yg singkat .. hehe ,,
sastera sgt arr pulak ayat aku ni .. maaf laa yee , da terbiasa arr pulak ;) oke laa aii , panjang menjelarr ar pulak mukadimah aku utk post kali ni  .. haha .. korang nmpak gmbr sape kat atas tu ? of course laa gmbr aril kn , tak kn gmbr korang lak kn .. hehe .. sebenar nyaa aku nk share dgn korang semua yg aril kn da kuar kan lagu baru dia yg bertajuk GANJIL .. jap2 sebelum tu , korang kenal aril tak ? klu tak kenal mmg korang da ketinggalan zaman btol .. haha .. sory , terkasar bahasa arr pulak .. BAHASA KAN MENUNJUKKAN BANGSAKAN -,-' oke , kembali pada cite asal aku ni , aku da dengar daa lagu baru aril ni , best wooo !
aku da berulang kali da dengar lagu ni .. korang try arr dengar lagu ni tau , aku tak paksa pn tapi mengharap kn jugak korang dengar lagu ni gak tau .. hehe .. jom kite tgk skit makna yg tersurat dan tersirat lirik dan vidoe lagu ni

                                                satu dua tiga
                                               masih ingatkah waktu bersama
                                               berpegangan tangan di depan kotaraya
                                               saat itu kau belum lagi
                                               mengatakan padaku tentang isi hati
                                               berceritakanlah apa yang sebenar
                                               engkau bersahaja bila ku bersuara
                                               dan dengan tenangnya kau kata tak cinta
                                               apa yang kau mahu apa yang kau perlu
                                               dan aku pun tak tahu
                                               engkau buatkan aku rasa sesuatu
                                                tapi tak ada lagi kata putusmu
                                                apa yang kau mahu apa yang kau perlu
                                                dan aku pun tak tahu
                                             

                                               empat lima enam dan tujuh
                                                masa berlalu laju seperti angin
                                                kau dan aku masih lagi disini
                                                menunggu kata dari mulutmu
                                                membuatku rasa keliru
                                                menanti jawapan menanti soalan kamu

                                                 aku rasa ada baiknya
                                                 jika engkau fikirkan dahulu
                                                 untuk bersama denganku
                                                 pasti akan ku terangi dirimu
                                                 dengan cahaya bulan
                                                 dan akan ku gumpal awan
                                                 jadikan hadiah untuk kekasih hatiku


                                                                   aril-GANJIL

oke , camne da dengar ke belum ? bestkan , klu tak best tu korang pnye hal laa .. hehe .. rugi arr klu korang tak dengar lagu ni tau .. pape pn , korang kene dengar dulu lagu ni tau pastu bru bleh komen psal lagu ni ..
oraitt , smpai sini je laa aku bercoleteh utk posk kali ni yee .. cite baru akan di update di kemudian hari ;)

p/s: ni post yg ketiga psal aril je ;))

No comments:

Post a Comment