Sunday 3 June 2012

I will miss you all ~__^


                            ASSALAMUALAIKUM
hai , ape khabar semua ... bersua kite kembali .. aku harap korang berada dlm keadaan sihat walafiat .. baru selang beberapa hari je aku da ade idea baru utk meg-update blog nii :) biase arr tu kn , da ade idea  mstii arr kene update blog kn .. klu tidak utk ape wujud nyaa blog kn .. hehe .. eyhh2 , byk ckp lakk aku ni kn , bile nyaa nk start cite nii .. oke , aku nk start cite arr ni .. korang bace dgn teliti ape yg aku cite kn ni tau .. k0rang jgn ngantuk lakk auu bile bace post aku ni tau .. haha .. oke2 .. bulan 6 sudahh pn menjelma , ni bermakna semakin rmai arr kwn2 aku yg akan berangkat utk melanjut kn pengajian mereka di peringkat yg lebihh tinggi kan kan .. semuaa nya di luarr dari negerii sembilan .. hanya segelintir je yg dlm negerii nya .. satu persatu kawan aku yg akan tinggal kn aku .. oke , aku da mule rase sebak ni .. aku harap korangg tak pernahh lupe kan aku di sini :) aku doa kn kejayaan korang di sane kayy ;) amin .. YA ALLAH , sebak nyaa rase :'( yelah , mane tak sebak nyaa kn , kwn2 yg selalu lepak bersame tu nk pegii jauhh daa .. korangg jgn smpai tak balk lak tau , mane laa tahu kn korang da best sgt dduk kat tmpt bru tu smpai lupe lakk nk balk nnt :) aku tahu korangg msti balk jugak bile di beri kn cuti je tau :p .. aku tak nk dgr pape alasan lagii da dari korang semuaa .. cuti je msti  balk tau .. hehe .. tapi ingt , ade kat tmpt org tu msti selalu jage perlakuan korangg kat sane .. nnt org tak suke dgn kite bile kite berlakuan buruk , org akan jauhh kn diri dari kite :) ingt pesan aku tu tau .. hehe .. korang pandai2 arr jage diri baekk2 kat sane nnt tau .. klu jatuhh bgn sendirii tau ^^ aku tahu korang dlm keadaan baekk2 je bile korang balk nnt .. haha .. nnt da smpai sane , study hard okeyy .. semoga korang berjaye dlm pengajiann korang tu :) gune laa kesempatann ni utk k0rang berjaye dgn lebihh cemerlangg lagii tau .. klu dulu  kurang berjaya , pasti kn  korang capai matlamat korang utk berjaya dlm pengajian korang tu tau utk kali ni tau .. hehe .. inyaAllah , usaha yg lebihh pasti korang akan berjaye kelakk .. oke arr , aku rase da cukup panjang aku bg pesanan kat korang ni .. terpulangg arr kat korang same ade nk terima ke tak pesanan aku ni .. klu tak nk terima , abai kn je tau pesanan ni tau :) aku  tak paksa utk korang terima pesanan aku ni tau .. haha .. ni sbg kata2 semangat dari aku utk korang je .. hehe ..

                                                             SEKIAN , TERIMA KASIH :))

No comments:

Post a Comment