Thursday 31 May 2012

please , jangan pergi :(

                                            ASSALAMUALAIKUM
hai , selamat bertemu kembali ... adakah k0rang sihat2 saje ? klu yg tak sihat tu , pandai2 laa buat ape yg patut tau .. aku da lame tak update blog ni sbb aku kekeringan idea utk meng-update blog ni , tapi kini aku da idea utk update blog ni :) oke2 , aku da nk start cite ni .. serius skitt arr bleh tak ? haha .. cite die bermula sebegini , k0rang nmpak tak title post kat atas tu , sedih je bunyi nyaa kn .. tu aku nk bg tahu yg aku dalam mood sedihh ni sbb member2 f0rm six aku nk kuar dari form 6 tu .. nape k0rang tak nk stay kay form 6 tu ? tak syokk arr mcm ni .. bru je nk bersua kenal dgn k0rang semua tapi korang da nk out dari form 6 tu :( tapi tak pe arr , dpt kenal dgn korang pn da ckup da bg aku walau pn hanya beberapa minggu je .. rmai yg akan pergi ke politeknik arr , tak kurang juge yg akan  pergi ke KPTM .. lepas bukak sekolah ni msti da berkurangan dak2 lowest six kn kn .. semoga korang semakin success di tmpt baru tau :) da pegi tmpt baru tu , jgn lupe kwn2 form six tau ^^ .. jage perlakuan k0rang di tmpt baru tau .. oke arr , aku tak nk arr cite panjang2 nnt aku sedih arr :) tu je laa cite aku nk kongsi kn same k0rang sume :)

                                                   sekian , terima kasih

No comments:

Post a Comment